kontakt FACEBOOK obserwuj INSTAGRAM googlebloglovin

10 kwietnia 2015

KWIETNIOWE NOWOŚCI OD KAMYK.CO.UK

Witajcie po krótkiej przerwie. Jak minęły Wam Święta? Mam nadzieję, że tak, jak sobie wymarzyłyście i że udało Wam się choć trochę odpocząć :)

Dzisiejszy wpis poświęcony będzie trzem kosmetykom, które otrzymałam od sklepu Kamyk.co.uk. Tym razem do testów wybrałam jedynie produkty do pielęgnacji twarzy, dwa firmy AA z serii Prestige i jeden marki Flos Lek. 


AA PRESTIGE SERUM ROZŚWIETLAJĄCO-WYGŁADZAJĄCE
Lubię kosmetyki rozświetlające, takie, które dodają skórze blasku. Na serum zdecydowałam się po przeczytaniu na jego temat kilku bardzo pochlebnych recenzji. Skusiła mnie też obietnica niwelowania oznak zmęczenia, dzięki obecności witaminy C i rozświetlających drobinek. Serum należy stosować po oczyszczeniu skóry przed nałożeniem kremu, ale nie widzę przeszkód by stosować go także solo pod makijaż ( bardzo szybko się wchłania, nie pozostawia tłustego filmu). Na uwagę zasługuje także solidne i eleganckie opakowanie wyposażone w wygodną pompkę dozującą.



AA PRESTIGE PURE SKIN REWITALIZUJĄCY PEELING DO TWARZY Z KWASEM HIALURONOWYM I DERMOLIPIDAMI
Po peeling do twarzy sięgam regularnie, więc kiedy tylko ten, którego aktualnie używam się kończy od razu zaczynam rozglądać się za kolejnym. A z racji tego, że chętnie testuję nowości postanowiłam wypróbować ten od AA z serii Prestige (serum i peeling to moje pierwsze produkty z tej serii). Peeling przeznaczony jest do skóry wrażliwej i skłonnej do alergii. Mikrogranulki oleju jojoba usuwają martwy naskórek, dotleniają komórki skóry, przywracają jej gładkość oraz blask. Masło malinowe wzmacnia lipidową barierę ochronną skóry, kwas hialuronowy nawilża i nadaje miękkość, a witaminy C i E dodają skórze blasku i zapewniają ochronę przed działaniem wolnych rodników. Peeling umieszczony jest w poręcznej tubce i ma przyjemny zapach. Zobaczymy czy będę z niego zadowolona :)



FLOSLEK SERIA HYPOALERGICZNA KREM REGENERACYJNY DO SKÓRY WRAŻLIWEJ
Ostatnio tak bardzo polubiłam produkty Floslek, że mam ochotę co rusz testować nowe kosmetyki tej firmy. Tym razem zdecydowałam się na krem do skóry wrażliwej, który ma za zadanie łagodzić podrażnioną skórę, zapobiegać jej wysuszaniu i wiotczeniu, przeciwdziałać utracie jędrności  i powstawaniu zmarszczek oraz chronić przed negatywnym działaniem czynników środowiskowych. Krem umieszczony jest w poręcznym opakowaniu typu airless, więc aplikacja jest łatwa i higieniczna. Krem stosować można zarówno na dzień jak i na noc. Mam nadzieję, że sprawdzi się także pod makijaż. 



I to już wszystkie produkty, jakie w tym miesiącu otrzymałam do testowania od sklepu Kamyk.co.uk. Mieszkankom Wielkiej Brytanii (ale nie tylko) przypominam o rabacie -10% jaki sklep przygotował dla moich czytelników. Wystarczy podczas składania zamówienia wpisać (w specjalnie przygotowane do tego celu miejsce) hasło: malujesie. Serdecznie zachęcam do skorzystania z rabatu!


Szykuję jeszcze kolejny wpis z innymi nowościami jakie wpadły w moje ręce w marcu i na początku kwietnia. A jakie kosmetyki trafiły do Was w ciągu ostatnich dni? Jesteście z jakiegoś zakupu szczególnie zadowolone? Dajcie znać w komentarzach :)







OBSERWUJ BLOG

FACEBOOK   |   INSTAGRAM   |   BLOGLOVIN


14 komentarzy:

  1. Anonimowy10/4/15

    Peeling wydaje się być bardzo interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to serum bym chętnie wypróbowała kiedyś, aż muszę sobie to zapisać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa tego peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na recenzje ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie firmy znam i nie przepadam za ich produktami, jestem ciekawa jak te kosmetyki sprawdza sie u ciebie

    OdpowiedzUsuń
  6. O, nie wiedziałam że AA ma takie ciekawe produkty, rozejrze się za nimi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe kosmetyki wybrałaś tym razem, najbardziej będę wyczekiwać recenzji peelingi i serum z AA :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem tego serum rozświetlającego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie szuka dobrego nawilżacza do twarzy;).

    OdpowiedzUsuń
  10. Super nowości ;) Miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Floslek z chęcią bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze odczuwam stres podczas zakupu nowego kremu do twarzy. Boję się, że będzie miał nieodpowiednią dla mnie, ciężką konsystencję i że zupełnie nie sprawdzi się pod makijażem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie bym przetestowała te produkty z AA! ; )

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...