kontakt FACEBOOK obserwuj INSTAGRAM googlebloglovin

29 maja 2014

DZIENNY MAKIJAŻ Z AKCENTEM NA USTA [Nyx Nude on Nude & konturówka do ust Golden Rose Classic]



Witajcie :)

Nawet nie wiecie jak bardzo bym chciała żeby doba miała trochę więcej niż 24 godziny... mogłabym wtedy przygotować wszystkie posty, wykonać wszystkie makijaże, które mam w głowie, a na które po prostu brakuje mi czasu. 

Dziś przygotowałam bardzo szybki, dzienny makijaż wykonany paletką Nyx Nude on Nude. Żeby nie było tak bardzo delikatnie, postawiłam na intensywne usta w kolorze różu. Tutaj z pomocą przyszła mi świetna konturówka do ust Golden Rose Classic nr 310.


 







*******


Jutro postaram się dać Wam znać jak sprawuje się serum do rzęs Regenerum. 

Jeżeli ktoś nie widział informacji o rozdaniu zapraszam tutaj >klik<.
Do wygrania zestaw kosmetyków Benefit :)





Edyta




14 komentarzy:

  1. Genialny, zresztą zawsze podobają mi się Twoje makijaże ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kolor ust <3
    rozświetlacz MUA jest cudowny, ostatnio się w niego zaopatrzyłam i żałuję, że zrobiłam to tak późno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też sięgam ostatnio po niego bardzo często :)

      Usuń
  3. Piękny makijaż oczu i ten kolor ust bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne są te konturówki z GR. Piękny efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te konturówki są naprawdę genialne! :)

      Usuń
  5. co to za pomadka sliczny ma kolorek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We wstępie napisałam, że jest to konturówka do ust Golden Rose Classic 310 ;)

      Usuń
  6. zdecydowanie bardziej lubię te Twoje odważne kolorowe makijaże!! ;P

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...