kontakt FACEBOOK obserwuj INSTAGRAM googlebloglovin

20 lutego 2014

Makeup: Róż & Fiolet



Witajcie :)

Dokładnie tydzień temu poznaliście Anię. W tym poście pokazywałam Wam jej metamorfozę.
Postanowiłyśmy spotkać się jeszcze raz. Dziś prezentuję Wam efekty naszego spotkania :)


Zrobiłam Ani różowo-fioletowy makijaż, bo po takie kolory sięga najczęściej.


Makijaż zaczęłam od nałożenia bazy pod podkład Soraya. Następnie całą twarz, tak jak poprzednio pokryłam podkładem Bourjois Healthy Mix. Pod oczy nałożyłam korektor L'Oreal Touche Magique. Całość przypudrowałam pudrem Creme Puff Max Factor, twarz wykonturowałam bronzerem Hoola Benefit, policzki podkreśliłam różem Bourjois Healthy Mix #41, a na koniec kości policzkowe musnęłam rozświetlaczem The Balm Mary-Lou Manizer.
Makijaż oczu rozpoczęłam od nałożenia bazy Artdeco. Brwi podkreśliłam paletką Gosh Brow Kit. Wewnętrzny kącik oka rozświetliłam jasnym cieniem MAC Cool Caim Collected opalizującym na różowo. Na środek powieki nałożyłam różowy cień Marry in Monte Carlo z paletki Sleek Vintage Romance, a w zewnętrznym kąciku Twilight z paletki Bad Girl ( ten sam cień powędrował na dolną powiekę). Następnie na górnej powiece namalowałam kreskę czarnym eyelinerem Maybelline, a linię wodną, by optycznie powiększyć oczy  pomalowałam beżową kredką Rimmel Scandaleyes. Rzęsy wytuszowałam maskarą Maybelline Collosal Volum Express 100% black, przykleiłam rzęsy Eyelure. Usta pomalowałam pomadką Rimmel Lasting Finish by Kate #08 oraz błyszczykiem MUA.


Oto efekt :



 


 













Buziaki, 
Edyta



<3






4 komentarze:

  1. Bardzo romantyczny ten makijaż:) Moje kolory!

    OdpowiedzUsuń
  2. CUDOWNY makijaż! Kolory świetnie dobrane i intensywne. Bardzo mi się podoba efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pieknie,uwielbiam fiolety na oczach :) zestawienie tych kolorow bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Ania podobna do Cher :))) makijaż cudny!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...