kontakt FACEBOOK obserwuj INSTAGRAM googlebloglovin

10 stycznia 2014

Spacer po lesie [ makijaż paletką Sleek Ultra Mattes V2 ]



Cześć :)


Jeżeli śledzicie mnie na Facebook'u wiecie, 
że wczoraj powiększyła się moja mała kolekcja paletek Sleek.
Do paletek Au Naturel, Bad Girl, I-Candy i Vintage Romance dołączyła kolejna-
Ultra Mattes V2 Darks. 

Paletka jest naprawdę świetna i sama się sobie dziwię, 
że nie kupiłam jej wcześniej, 
tym bardziej, że matowych cieni mam bardzo mało.

Nie byłabym sobą gdybym od razu jej nie wypróbowała  ;)

Podobny makijaż widziałam kiedyś na blogu  MakeUpbyLilit oraz u Jessiki Alby :)
To jest taka moja mała inspiracja :)

Przyznaję, że z koloru ust jestem niezadowolona :(
Bardziej pasowałby tutaj beżowy błyszczyk, coś w cieplejszym kolorze...
Mam jednak nadzieję, że mimo tego makijaż choć trochę się Wam spodoba :)












Zdjęcia moich inspiracji:








  • Baza L'Oreal Lumi Magique
  • Podkład Bourjois Healthy Mix
  • Korektor L'Oreal Touche Magique
  • Puder Rimmel Stay Matte
  • Bronzer Hoola Benefit
  • Róż Bourjois Healthy Mix #41
  • Brwi- brow kit Gosh
  • Baza Urban Decay Primer Potion Eden
  • Sleek Ultra Mattes V2
  • Czarny żelowy eyeliner Maybelline
  • Tusz MF False Lash Effect
  • błyszczyk z paletki Nyx Nude on Nude
  • rzęsy Eylure #100 












19 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba i masz śliczne oczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że sie podoba :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  2. o tak, zgadzam się, oczy masz piękne ;)
    a kolor ust nie jest najgorszy, fajnie to razem wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ryzykowne połączenie kolorów, ale mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię łączyć zieleń z brązem :)

      Usuń
  4. Dlaczego ja dopiero Cię teraz znalazłam?!
    Jesteś bardzo piękna, a makijaże jakie tworzysz to po prostu istny cud! (;
    Chętnię kliknęłam "Obserwuj tego bloga" (;

    Przecudna ta zieleń!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sylwio za bardzo miły komentarz, jest mi niezmiernie miło, że moje makijaże się podobają :)

      Usuń
  5. Oooo u mnie parę miesięcy temu powstał bardzo podobny make up: http://www.kobieta-zmienna-jest.pl/makijaz-z-paletki-sleek-lesne-opowiesci/ maty ze Sleeka są genialne, ale trzeba się trochę namachać pędzlem, żeby je ładnie rozetrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście makijaże są... identyczne ;)
      Twój jest naprawdę świetnie wykonany!

      Usuń
  6. Faktycznie - żeby usta w innym kolorze... Ale oczy niesamowite! Pięknie zrobione! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, że usta średnio pasują dostrzegłam dopiero na zdjęciach, niestety nie miałam możliwości żeby je poprawić :(

      Usuń
  7. Jak zawsze cudne oczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tak, warto mieć tą paletkę! super maty :) jeszcze nie próbowałam w tej wersji zielonkawej ;) pięknie ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już teraz wiem, że będę często sięgać po tę paletkę :)

      Dziękuję!

      Usuń
  9. Makijaż naprawdę przepiękny, świetnie pasuje Ci do karnacji i tęczówek ;) Wyglądasz olśniewająco!
    Twój blog to moje nowe miejsce stałego bywania, bardzo mi się u Ciebie podoba ;)
    W wolnym czasie zapraszam do siebie na bloga http://patishome93.blogspot.com/ oraz zachęcam do polubienia mnie na Facebook'u, jeśli tylko masz chęci oczywiście https://www.facebook.com/pages/Patis-Home/1425289061040157?fref=ts
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mój blog Ci się spodobał :)
      Dzięki!

      Usuń
  10. Śliczna buzia :) a oczy zjawiskowe :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...