kontakt FACEBOOK obserwuj INSTAGRAM googlebloglovin

5 listopada 2013

Mój ślubny makijaż






Cześć :)

Kto zaglądał na mój blog w czerwcu i lipcu ten być może pamięta, 
że w lipcu brałam ślub i postanowiłam w tym ważnym dniu pomalować się sama.
 Swój próbny makijaż pokazywałam Tutaj
Ostatecznie zdecydowałam się na mocniejszą wersję tego makijażu, 
dodając także w załamaniu powieki jasny pomarańcz, by troszkę go ożywić.

Jak się zapewne domyślacie w dniu ślubu czasu na robienie fotek nie miałam,
 potem zapomniałam o tym makijażu, 
pokazywałam Wam inne, bardziej kolorowe, wieczorowe. 

Teraz nadarzyła się okazja by pokazać Wam jak wyglądał mój ślubny make up. 

Biorę udział w konkursie organizowanym przez  Ekaterinę,
 który polega na stworzenie makijażu użytkowego (dziennego lub wieczorowego). 
Nie zastanawiając się długo postanowiłam zaprezentować makijaż, 
w którym czułam się naprawdę świetnie i odtworzyłam swój ślubny make up.

Konkursu raczej tym makijażem nie wygram, 
ale jest to świetna okazja do tego by pokazać Wam co zmalowałam w dniu ślubu :)

 Do wykonania tego makijażu użyłam w większości tych samych kosmetyków, zmienił się jedynie bronzer i błyszczyk
 ( tamten został w Polsce, niestety :/ )




  •  Podkład Revlon CS
  • bronzer Hoola Benefit
  • Róż Bourjois Healthy Mix #41
  • baza Artdeco
  • Brwi- cienie Essence
  • Cień inglot #330 i #459
  • Sleek Au naturel : nougat, nubuck,toast, taupe
  • Eyeliner Maybelline
  • tusz MaxFactor False Lash Effect
  • Sztuczne rzęsy
  • Błyszczyk MUA
W dniu ślubu całość utrwaliłam pudrem Fixing powder Artdeco oraz sprayem Kryolan, o których możecie przeczytać tutaj


 Zapraszam Was do obejrzenia zdjęć jak rónież do wzięcia udziału w konkursie  u Ekateriny:)


























Chętnie się dowiem jakie jest Wasze podejście do malowania się samemu w dniu ślubu?
Jesteście "za" czy może wolicie się oddać w ręce sprawdzonej makijażystki?
Dajcie znać!












18 komentarzy:

  1. Świetny makijaż na tak ważny dzień w życiu każdej kobiety. Myślę, że samodzielnie wykonany makijaż jest idealnym rozwiązaniem dla osób, które mają doświadczenie z makijażem, bo któż zna lepiej ich cerę niż one same? Często mamy sprawdzone produkty, które na bank nas nie zawiodą a przecież dzień ślubu to nie pora na eksperymenty.
    Co prawda właśnie zaręczyliśmy się z moim chłopakiem, ale ślub planujemy za jakieś 2 lata (najpierw trzeba ogarnąć kwestie finansowe). Czy zdecydowałabym się na własnoręczne wykonany makijaż? Myślę, że tak. Choć na pewno udałabym się też do wizażystki z czystej ciekawości na próbę ;) Lubię poddawać się zabiegom upiększającym ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od samego początku wiedziałam, że będę się malować sama, ale na kilka dni przed ślubem zaczęłam mieć wątpliwości, czy dam radę ( nie potrafię się dobrze pomalować gdy się śpieszę, stresuję). Na szczęście wszystko zorganizowałam sobie tak, że miałam naprawdę sporo czasu na makijaż. Z efektu byłam zadowolona :)
      Zgadzam się z Tobą , że każda z nas najlepiej wie w jakich makijażach czuje się najlepiej, jakie kosmetyki się u nas sprawdzają. Dlatego właśnie malowałam się sama :)
      Pozdrawiam Cię serdecznie i jeszcze raz gratuluję zaręczyn :)

      Usuń
  2. Piękny jest ! bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny makijaz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też miałam makijaż w brązach na ślub:) śliczny Ci wyszedł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się wahałam pomiędzy brązami a fioletami, ale wybrałam brązy, bo w nich czuję się najlepiej :)
      pozdrawiam :*

      Usuń
  5. Prześliczny makijaż.Zdolna z Ciebie dziewczyna! Wszystkie moje koleżanki zrobiły sobie make-up u kosmetyczki przed ślubem...
    Ja chajtam się w przyszłym roku, makijaż zrobię sama, bo prawdziwa kobiecość takich wyzwań się nie boi! Twój blog jest dla mnie od tej pory inspiracją i bardzo chętnie tutaj nie raz zajrzę:-) Pozdrawiam gorąco!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa, nawet nie wiesz jak wielką radość sprawia mi czytanie takich komentarzy :* Wiem wtedy, że prowadzenie bloga, pokazywanie swoich makijaży ma sens :)

      Pozdrawiam :*

      Usuń
  6. Piękny Makijaż :) na pewno wyglądałaś bosko w dniu ślubu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny :) Co do malowania się w dniu ślubu - zalezy od umiejętności :) Ja malowałam się sama, bardzo delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję :*
    Ja postawiłam na mocniejszy makijaż oczu, bo lubię gdy są mocniej podkreślone. Wszystko zależy od tego w czym czujemy się dobrze, w dniu ślubu powinnyśmy się czuć komfortowo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super wpis, makijaż przepiękny <3

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...