kontakt FACEBOOK obserwuj INSTAGRAM googlebloglovin

24 maja 2013

Makijaż Cheryl Cole- konkurs u Mirabelki

Cześć:)


Dziś chciałabym Wam zaprezentować make up jaki zrobiłam na konkurs

 Makijażowe czary-mary z Mirabelką

W tym tygodniu zadanie polegało na wykonaniu makijażu inspirowanego makijażem wybranej przez nas celebrytki. 

 

Ja wybrałam Cheryl Cole, która zazwyczaj na czerwonym dywanie pojawia się z mocno podkreślonymi oczami.  Makijaże typu smoky eye znakomicie podkreślają jej urodę. Ja również bardzo lubię ten rodzaj makijażu, stąd mój wybór.

 Poniżej zdjęcie inspiracji.



Mój makijaż:

Szaro-brązowe smoky eye, sztuczne rzęsy, delikatnie podkreślone policzki brązerem i usta w kolorze nude.




Kosmetyki:


Baza L'Oreal Lumi Magique

Korektor L'Oreal True Match Natural Beige

podkład Max Factor Lasting Performance #105 Soft Beige

Bronzer Bourjois

Rozświetlacz Revlon Photoready #200 Pink Light Clair Rose

Baza pod cienie Virtual

Cienie Rimmel Glam'eyes  #710 Twilight Zone ( najciemniejszy i najjaśniejszy cień)

Cienie Rimmel Glam'eyes  #002 Smokey Brun ( Brązowy cień)

Czarna kredka L'Oreal #131 Noir Intense

Tusz Maybelline

Sztuczne rzęsy Eylure

Brwi- paletka Essence

Pomadka Revlon Matte #001 Nude Attitude

Błyszczyk MUA Lets Meet





Pozdrawiam 

Edyta













7 komentarzy:

  1. Wow.Przyznam szczerze że nie wiem co powiedzieć.Te oczy mnie oczarowały.Idealnie odwzorowałaś Cheryl.Dodam że świetnie trafiłaś bo to jedna z moich ulubionych piosenkarek.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo,że makijaż się spodobał:)
      pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Ale masz śliczne oczy ! :)
    Makijaż piękny :)
    Oczywiście dodaje do obserwowanych , pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny kolor włosów;) Jaką farbę używasz??

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Aniu. Przykro mi, ale niestety nie pamiętam jaką farbą miałam pofarbowane włosy kiedy robiłam te zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...