kontakt FACEBOOK obserwuj INSTAGRAM googlebloglovin

9 maja 2013

Graficzny make up



Cześć :)

Tym razem makijaż graficzny z mocno wyciągniętym cieniem w kierunku skroni. Nie jest to makijaż dzienny   ( przynajmniej ja nie wyszłabym tak pomalowana z domu :P ), ale na imprezę myślę, że się nadaje :)


Jest to moja lużna interpretacja makijażu Marty Żmudy Trzebiatowskiej.

 

 

Make up wykonałam dosyć dawno i przyznaję, że nie do końca pamiętam jakich kosmetyków użyłam.


Do podkreślenia brwi na pewno użyłam paletki Essence. Chciałam sprawdzić jak te cienie będą sprawowały się na powiece, dlatego ciemniejszego użyłam także w makijażu oka. To właśnie ten cień został wyciągnięty mocno w kierunku skroni i właściwie tworzy cały makijaż. Naprawdę znakomicie się rozcierał!

 

 Górną powiekę ( od wewnętrznego kącika ) pomalowałam cieniem Revlon CS #05 Blushed Wines.


 


Linię wodną pomalowałam kredką Bourjois Effet Smoky #79 Sparkling Granite.


Niestety nie pamiętam jakiego cienia użyłam na dolnej powiece.


Rzęsy wytuszowałam maskarą Maybelline one by one.

 

 






Pozdrawiam






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...