kontakt FACEBOOK obserwuj INSTAGRAM googlebloglovin

24 kwietnia 2013

Nawilżająca maseczka z kiwi

 

Witajcie :)

Każda z nas ma swoje sposoby na poprawę samopoczucia po ciężkim dniu. Ja relaksuję  się podczas kąpieli.  Zapalam wtedy świecę Yankee Candle, nakładam na włosy odżywkę, na twarz maseczkę i odpoczywam :) 


Podczas mojego ostatniego 'domowego SPA' zrobiłam swoją ulubioną maseczkę z kiwi. Najbardziej lubię właśnie te, które mogę wykonać samodzielnie z dostępnych w domu składników.

Kiwi to prawdziwa bomba witaminowa. Odżywia nasz organizm nie tylko od wewnątrz, ale ma także swoje zastosowanie w kosmetyce. Zawarte w tych owocach witaminy mają  działanie nawilżające, opóźniają proces starzenia się skóry, poprawiają koloryt, pomagają usuwać przebarwienia.


 Przepis na moja maseczkę jest bajecznie prosty. Dwa owoce kiwi blenduję, a powstałą 'papkę' łączę z łyżką jogurtu naturalnego, który również działa nawilżająco na skórę. Ja do swojej maseczki dodałam także dwie kapsułki olejku Gal Dermogal ( wkrótce będziecie mogły przeczytać na moim blogu recenzję ).

Wszystkie składniki dokładnie ze sobą mieszam. Maseczkę nakładam na twarz, szyję i dekolt, pozostawiam na skórze przez ok. 15 min. po czym spłukuję ciepłą wodą. 

Stosuję tę maseczkę przynajmniej raz w tygodniu i widzę efekty jej działania.

Moja skóra jest bardziej nawilżona, elastyczna oraz promienna. 


A czy Wy stosujecie maseczki domowej roboty?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...