kontakt FACEBOOK obserwuj INSTAGRAM googlebloglovin

29 marca 2013

Retro make up



Cześć :)

 

Czarna czy kolorowa - nie ważne. Kresce na powiece zawsze mówię TAK! ;)

To mój ulubiony element makijażu. Ale jest jeden warunek - kreska musi być perfekcyjna :)  Do tego czerwień na ustach, która jest dla mnie synonimem kobiecości. I choć na co dzień raczej nie maluję ust, nie mogłam przejść obojętnie obok tego błyszczyka. Uwiódł mnie kolor !

Połączenie czarnej kreski i czerwonej pomadki daje nam  makijaż elegancki, w stylu retro, który nigdy nie wyjdzie z mody.


 


Kosmetyki jakich użyłam:

twarz: podkład Max Factor lasting performance nr 105, korektor Collection 2000 lasting perfection, puder MF creme puff, bronzer Bourjois delice de poudre, róż Rimmel match perfection nr 001

oczy: baza virtual, cienie Revlon color stay nr 05 blushed wines, cienie Rimmel glam eyes nr 002 smokey brun, kredka L'Oreal contour khol, tusz Maybelline one by one volum express, rzęsy Eylure nr 107

usta: błyszczyk Rimmel Apocalips w kolorze big bang

 

 

 



Na całą powiekę nałożyłam różowy cień Revlon. Wewnętrzny kącik oka rozświetliłam jasnym, perłowym cieniem tej samej firmy, natomiast załamanie powieki podkreśliłam brązem Rimmel.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Pozdrawiam :)





3 komentarze:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...